ავიაკომპანიების მომსახურებისა და სანდოობის ხარისხი ბევრი დეტალით განისაზღვრება, თუმცა ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი მათ შორის პუნქტუალურობაა.

გადადებული და დაგვიანებული რეისები მოგზაურებს როგორც დისკომფორტს, ისე პრობლემებსაც უქმნის ხოლმე. სწორედ ამიტომ, მნიშვნელოვანია ვიცოდეთ თუ რამდენად პუნქტუალურია ესა თუ ის ავიკომპანია და როგორი პასუხისმგებლობა გააჩნიათ მათ თავისი მომხმარებლების მიმართ.

საინფორმაციო სააგენტო Bloomberg-ი OAG Aviation Worldwide-ის რეიტინგს აქვეყნებს ყველაზე პუნქტუალური ავიაკომპანიების შესახებ. აღსანიშნავია, რომ რეიტიგნის სათავეში ძირითადად თავი აზიურმა ავიაკომპანიებმა მოიყარეს. 2019 წლის ყველაზე პუნქტუალური ავიაკომპანიების ათეული და პუნქტუალურობის პროცენტული მაჩვენებელი ასე გამოიყურება :

1. Garuda (ინდონეზია) – 95 %

2. Copa Airlines (პანამა) – 92 %

3. Skymark Airlines (იაპონია) – 90.12 %

4. Hawaiian Airlines (აშშ) – 87.4 %

5. Latam Airlines (ჩილე) – 86.41 %

6. Aeroflot (რუსეთი) – 86.3 %

7. All Nippon Airways (იაპონია) – 85.92 %

8. Jetstar Asia (სინგაპური) – 85.48 %

9. Singapore Airlines (სინგაპური) – 85.32 %

10. Thai AirAsia (ტაილანდი) – 84.49 %

kompensacia frenebze
kompensacia frenebze
წინა სტატიაშიავიაბილეთები ტულუზის მიმართულებით
შემდეგი სტატიასამუშაო ვიზები ევროპაში
0 0 votes
შეაფასე სტატია
Subscribe
Notify of
0 კომენტარები
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments