ლატვიის ეროვნული ავიაკომპანია airBaltic-მა 2025 წლის 6 ოქტომბრიდან ბორტზე მგზავრების აყვანის განახლებული სისტემა დანერგა, რომელიც ჯგუფებად დაყოფის პრინციპს ემყარება. ამის შესახებ ინფორმაცია კომპანიამ სააგენტო LETA-ს მიაწოდა.

ახალი რეგულაციის თანახმად, თითოეული მგზავრის ჩასხდომის ბარათზე დატანილია ჯგუფის ნომერი და ისინი თვითმფრინავში შესაბამისი ჯგუფის გამოცხადების შემდეგ შევლენ. ავიაკომპანიის განმარტებით, ამ ინიციატივის მთავარი მიზანი ჩასხდომის კარიბჭესთან ხალხმრავლობის თავიდან აცილება და ფრენის დაწყების პროცესის უფრო მშვიდად წარმართვაა.

ჩასხდომის ჯგუფების თანმიმდევრობა

მგზავრების ბორტზე ასვლა შემდეგი რიგითობით მოხდება:

  • „ადრეული ჩასხდომის“ ჯგუფი: ამ ჯგუფით ისარგებლებენ ბავშვებთან ერთად მყოფი ოჯახები, უმეთვალყურეო არასრულწლოვნები და სპეციალური დახმარების საჭიროების მქონე პირები.
  • პირველი ჯგუფი: ბიზნეს-კლასის მგზავრები, ასევე airBaltic-ის VIP და Executive კლუბის წევრები.
  • მეორე ჯგუფი: ამ ჯგუფში მოხვდებიან Economy flex ბილეთების მფლობელები, კორპორატიული კლიენტები, მივლინებაში მყოფი პირები და ის მგზავრები, რომლებმაც მძიმე ხელბარგის გადატანის სერვისი შეიძინეს.
  • მესამედან მეხუთე ჯგუფამდე: დანარჩენი მგზავრები თვითმფრინავში მათი დასაჯდომი ადგილების მიხედვით შედგენილი თანმიმდევრობით შევლენ.

airBaltic ფრენები თბილისიდან

დანიშნულების ადგილიგამგზავრებადაბრუნებაავიაკომპანიაბილეთების პოვნა
რიგა12 ნოემბერი 202518 ნოემბერი 2025airBalticავიაბილეთები 886 -დან

 

airBaltic-ის უახლესი ფინანსური და სტრუქტურული სიახლეები

ავიაკომპანია განაგრძობს ზრდას. 2024 წელს airBaltic-მა 5.2 მილიონი მგზავრი გადაიყვანა, რაც 13%-ით აღემატება წინა წლის მაჩვენებელს. ამასთან, შესრულებული რეისების რაოდენობა 7%-ით გაიზარდა და 47,000 შეადგინა.

მიმდინარე წლის პირველ ნახევარში კომპანიის ზარალი მკვეთრად შემცირდა და 1.729 მილიონი ევრო გახდა, ხოლო კონცერნის ბრუნვამ 349.648 მილიონ ევროს მიაღწია, რაც 3%-იანი ზრდაა.

ფინანსური მაჩვენებლების გარდა, მნიშვნელოვანი ცვლილებებია კომპანიის სამეწარმეო სტრუქტურაშიც:

  • აგვისტოს ბოლოს გერმანული ავიაკომპანია Lufthansa airBaltic-ის აქციონერი გახდა.
  • ამჟამად აქციების 88.37% ლატვიის სახელმწიფოს ეკუთვნის, 10%-ს Lufthansa ფლობს, ხოლო დანარჩენი წილები სხვა აქციონერებზეა განაწილებული.
  • ლატვიის მთავრობა აპირებს, რომ აქციების პირველადი საჯარო შეთავაზების (IPO) შემდეგ სახელმწიფოს საკუთრებაში დარჩეს არანაკლებ 25%-ს პლუს ერთი აქცია.

Avia.ge – 8 წელი თქვენს სამსახურში! საიმედო პარტნიორი მოგზაურობაში. დაგვირეკე: 551 907 907

kompensacia frenebze
kompensacia frenebze
წინა სტატიაშიკლიმატის ცვლილების გამო ავიარეისებზე ტურბულენტობა იმატებს
შემდეგი სტატიაბათუმის აეროპორტი მემილიონე მგზავრს მოემსახურა
0 0 votes
შეაფასე სტატია
0 კომენტარები
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments