თურქეთის ავიახაზების Turkish Airlines-ის, რომელიც ემსახურება 270-ზე მეტი მიმართულების ფართო ქსელს, სათაო ოფისი მდებარეობს სტამბულის აეროპორტში. ავიაკომპანია არის თურქეთის ეროვნული ავიაკომპანია და ქვეყნის უდიდესი გადამზიდავი.

თურქეთის ავიახაზები ინარჩუნებს ადგილობრივ და რეგიონულ ქსელს თურქეთში და ახლო აღმოსავლეთში და აფრიკაში, ასევე საერთაშორისო ფრენებს აზიაში, ევროპაში, ჩრდილოეთ ამერიკასა და სამხრეთ ამერიკაში.

ავიაკომპანია ემსახურება საქართველოს ორ აეროპორტს – თბილისის და ბათუმის აეროპორტს.

ამ სტატიაში დეტალურად გაეცნობით Turkish Airlines-ის წესებსა და პირობებს.

  • ავიაბილეთის გაუქმება

თუ გსურთ გააუქმოთ Turkish Airlines-ის ფრენა, გირჩევთ, ჯერ გაეცნოთ Turkish Airlines-ის გაუქმების წესებსა და პირობებს. თურქეთის ავიახაზები ახორციელებს 24-საათიანი გაუქმების პოლიტიკას თავისი მგზავრების საჭიროებებისა და გარემოებების გათვალისწინებით.

თუ თქვენი დაჯავშნა განხორციელდა ფრენის გამგზავრების თარიღამდე ერთი კვირით ან ადრე, თურქეთის ავიახაზები დაგიბრუნებთ სრულ თანხებს.

თუ მგზავრები გააუქმებენ Turkish Airlines-ის ფრენას რეისის შესრულებამდე რამდენიმე საათით ადრე და ფრენა დაგეგმილი იყო არაუმეტეს ერთი კვირით ადრე, თურქეთის ავიახაზები მგზავრებს მოსთხოვს ჯარიმის გადახდას Turkish Airlines-ის საფასურის წესების საფუძველზე.

Turkish Airlines გაძლევთ საშუალებას გააუქმოთ თქვენი ფრენა ონლაინ ყოველგვარი შეფერხების გარეშე. მგზავრებს ასევე შეუძლიათ თანხის დაბრუნების მოთხოვნა ონლაინ რეჟიმში, თურქეთის ავიახაზების ოფიციალურ ვებგვერდზე არსებული თანხის დაბრუნების განაცხადის ფორმის შევსებით.

თანხის დაბრუნების მოთხოვნებს შეიძლება გარკვეული დრო დასჭირდეს, მაგრამ, როგორც წესი, მიიღება 7-დან 10 სამუშაო დღეში.

  • თარიღის შეცვლა

Turkish Airlines უზრუნველყოფს ამ შესაძლებლობას ფრენის თარიღის უპრობლემოდ შესაცვლელად.

ფრენის შეცვლის ორი გზა არსებობს: ონლაინ და ოფლაინ. თუმცა, იმისათვის, რომ შეცვალო ფრენa ონლაინ რეჟიმში, აქ შეგიძლიათ მიჰყვეთ ქვემოთ ჩამოთვლილ მარტივ ნაბიჯებს:

  1. ეწვიეთ თურქეთის ავიახაზების ოფიციალურ საიტს.
  2. გადადით დაჯავშნის მართვაზე.
  3. უბრალოდ დააჭირეთ პარამეტრს და გააგრძელეთ.
  4. შედით თქვენს Turkish Airlines-ის ანგარიშებზე.
  5. დაჯავშნის მართვის ჩანართზე დაწკაპუნების შემდეგ, მიუთითეთ დეტალები.
  6. დააჭირეთ ძებნის ღილაკს და შეგეძლებათ დაჯავშნის ყველა დეტალის ნახვა.
  7. ეკრანი აჩვენებს სხვადასხვა ვარიანტს, იპოვნეთ ვარიანტი „ფრენის თარიღის შეცვლა“ და დააწკაპუნეთ მასზე.
  8. ახლა აირჩიეთ ჯავშანი, რომლის შეცვლაც გსურთ და მოძებნეთ ხელმისაწვდომობა.
  9. თქვენი მოთხოვნის შესაბამისად, შეცვალეთ და აირჩიეთ ახალი თარიღი.
  10. გადახედეთ ყველა ცვლილებას და დააჭირეთ დადასტურებას განახლებისთვის.
  11. და ბოლოს, დარწმუნდით, რომ მიიღეთ ცვლილებების დასტური ელექტრონულ მისამართზე.

თქვენ შეგიძლიათ უფასო ცვლილებები შეიტანოთ თურქეთის ავიახაზების ფრენებში გარკვეული პერიოდის განმავლობაში. თუმცა, თუ ამას დროულად ვერ მოახერხებთ, შესაძლოა დაგჭირდეთ ცვლილების საფასურის გადახდა.

  • რეგისტრაცია/Check-in

თქვენ შეგიძლიათ რეისზე ონლაინ რეგისტრაციის უფასოდ გავლა.

ონლაინ რეგისტრაცია იწყება ფრენამდე 24 საათით ადრე და მთავრდება აფრენამდე 90 წუთით ადრე.

  • ბარგი

თურქეთის ავიახაზების ხელბარგი:

თურქიშ ეარლაინის ეკონომ კლასის ყველა მგზავრს უფლება აქვს ბორტზე აიტანოს ერთი უფასო ხელბარგი, რომლის წონა არ უნდა აღემატებოდეს 8 კგ-ს და 55 x 40 x 23 სმ-ს.

ბიზნეს კლასის მგზავრებს საშუალება ეძლევათ ბორთზე იქონიონ 2 ერთეული 8კგ-იანი და 55 x 40 x 23 სმ-ის ზომის ხელბარგი.

ხოლო, ბავშვებს (0-2 წლამდე) შეუძლიათ იქონიონ 1 ერთეული ბარგი, ასევე 8კგ-იანი და 55 x 40 x 23 სმ-ის ზომის.

საყურადღებოა: იმ შემთხვევაში, თუ პირადი ნივთების ზომები და/ან წონა აღემატება სალონში ბარგის ლიმიტს, ისინი ჩაითვლება ჩასაბარებელ ბარგად.

თურქეთის ავიახაზების ჩასაბარებელი ბარგი:

ყველა რეისზე, მიუხედავად მომსახურების კლასისა, Turkish Airlines-ის ჩასაბარებელი ბარგის ოდენობა უნდა იყოს 32 კგ-ის ფარგლებში. ზომა კი – 158 სმ-ის.

ჩვილ მგზავრებს უფლება აქვთ თან იქონიონ ერთი ბარგი, რომლის წონა არ აღემატება 10 კგ-ს.

  • ბარგის დაკარგვა/დაზიანება

თურქეთის ავიახაზების ბარგის წესების მიხედვით, თუ მოგზაურობის დასრულების შემდეგ ვერ იპოვით თქვენს ბარგს, დაუკავშირდით თურქეთის ავიახაზების დაზიანებული ბარგის საკონტაქტო ხაზს ნომერზე.

თუ აეროპორტში შეამჩნევთ დაზიანებულ ბარგს, უნდა დაუკავშირდეთ თურქეთის ავიახაზების ბარგის მოთხოვნის კლიენტთა მომსახურების განყოფილებას აეროპორტში.

მგზავრებს შეუძლიათ მიიღონ Turkish Airlines-ის დაკარგული ბარგის კომპენსაცია ბარგის დაკარგვის შემთხვევაში. მათ უნდა წარმოადგინონ ამ დროის განმავლობაში გაწეული ხარჯების მტკიცებულება.

0 0 votes
შეაფასე სტატია
0 კომენტარები
Inline Feedbacks
View all comments