უკრაინის ავიაციის სიმბოლო Mriya მზად არის აღდგენისთვის! An-225 “მრია” და An-124 “რუსლანი” სატრანსპორტო თვითმფრინავების მთავარი პილოტის, დიმიტრი ანტონოვის ინფორმაციით, მსოფლიოში ყველაზე დიდი “მრია”-ს მეორე ეგზემპლარი უკვე 70%-ითაა დასრულებული. მისი განცხადებით, ფიუზელაჟი და ფრთა, რომლებიც პროექტის ძირითადი კომპონენტებია, შესანიშნავ მდგომარეობაშია და ეს იძლევა საშუალებას, პროექტის დასრულებაზე მუშაობა გაგრძელდეს.
ანტონოვის თქმით, ფიუზელაჟი და ფრთა ჯერ კიდევ 1990 წელს შეიქმნა, როდესაც მეორე An-225-ის წარმოება იგეგმებოდა. თუმცა, საბჭოთა კავშირის დაშლის შემდეგ, პროექტი შეჩერდა.
An-225 “Mriya” მსოფლიოში ყველაზე დიდი სატრანსპორტო თვითმფრინავი, შექმნილია უკრაინული კომპანია Antonov Design Bureau-ს მიერ. მისი ძირითადი მახასიათებლებია:
- სიგრძე: 84 მეტრი
- ფრთების განშლა: 88.4 მეტრი
- სიმაღლე: 18.1 მეტრი
- ტვირთამწეობა: 250 ტონა
- საშუალო სიჩქარე: 850 კმ/სთ
- მაქსიმალური მანძილი: 15,400 კმ (ტვირთის გარეშე)
- ძრავები: 6 × Progress D-18T ტურბოფანიანი ძრავა
„სსრკ რომ არ დაშლილიყო, რამდენიმე წელიწადში ორი ასეთი თვითმფრინავი გვექნებოდა. მიუხედავად ამისა, პროექტის ძირითადი ელემენტები 30 წლის განმავლობაში კარგ მდგომარეობაში იყო დაცული, რაც საშუალებას იძლევა, მშენებლობა დასრულდეს. ახლა საჭიროა მხოლოდ დარჩენილი 30%-ის გაკეთება, რაც მოიცავს ახალი თვითმფრინავის აღჭურვას“, – აღნიშნა ანტონოვმა.
ცნობა მეორე An-225-ის 70%-იანი მზადყოფნის შესახებ ერთი წლის წინაც გავრცელდა. 2023 წლის ნოემბერში ანტონოვმა განაცხადა, რომ ფიუზელაჟი და ფრთა უკვე მზად იყო.
პირდაპირი ფრენები ქუთაისიდან
დანიშნულების ადგილი | გამგზავრება | დაბრუნება | ავიაკომპანია | ბილეთების პოვნა |
---|---|---|---|---|
ალმაატა | 4 თებერვალი 2025 | 11 თებერვალი 2025 | ავიაბილეთები 562 -დან | |
ათენი | 12 თებერვალი 2025 | 19 თებერვალი 2025 | ავიაბილეთები 141 -დან | |
აბუ დაბი | 16 მარტი 2025 | 23 მარტი 2025 | ავიაბილეთები 293 -დან | |
ბარსელონა | 8 თებერვალი 2025 | 6 მარტი 2025 | ავიაბილეთები 366 -დან | |
ბერლინი | 6 თებერვალი 2025 | 13 თებერვალი 2025 | ავიაბილეთები 276 -დან | |
ბრიუსელი | 22 იანვარი 2025 | 9 თებერვალი 2025 | ავიაბილეთები 213 -დან |
„გასაკეთებელი რჩება აღჭურვილობის დამატება, მათ შორის ფრენის კონტროლის სისტემები, საწვავის და ჰიდრავლიკური მექანიზმები. ამ პროცესში ახალი ტექნოლოგიები იქნება გამოყენებული, მათ შორის ის სისტემები, რომლებიც უკვე გამოიყენება “რუსლანზე“, – თქვა ანტონოვმა.
მიუხედავად ამისა, მეორე An-225-ის დასრულების მიზანშეწონილობის საკითხი კვლავ სადავოა. ანტონოვი დარწმუნებულია, რომ უკრაინას ეს თვითმფრინავი ეკონომიკური სარგებლიანობისთვის სჭირდება და ის ქვეყნის ავიაციის უნარების სიმბოლოა. თუმცა, ANTONOV-ის მთავარი დიზაინერის მოადგილე, ანატოლი ვოლნიანკო, სკეპტიკურად უყურებს პროექტის პრაქტიკულობას, რადგან მშენებლობის სავარაუდო ღირებულება 500 მილიონ ევროს აღწევს, რაც ქვეყნისთვის, ომის პირობებში, ძალიან დიდი ინვესტიციაა.
დაჯავშნე ავიაბილეთები ყველაზე იაფად ნებისმიერი მიმართულებით Avia.ge-ზე. დაგვირეკე: 551 907 907