ვიცე-პრემიერის, ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრის ინფორმაციით, 2022 წელს, პანდემიამდელ წელთან შედარებით, საქართველოს აეროპორტებში მგზავრთნაკადის აღდგენის მაჩვენებელმა 85%, ხოლო რეისების აღდგენის მაჩვენებელმა 88% შეადგინა.
„2023 წლის საპროგნოზო მონაცემების თანახმად, ქუთაისის საერთაშორისო აეროპორტი წელს მგზავრების რეკორდულ ოდენობას – 1.5 მილიონზე მეტ მგზავრს მოემსახურება. ამასთან, მოსალოდნელია, რომ 2023 წლის განმავლობაში რეკორდულად ბევრ მგზავრს მოემსახურება ბათუმის საერთაშორისო აეროპორტი –ც, სადაც მგზავრთნაკადის ოდენობა 750,000-ს მიაღწევს.
აღსანიშნია, რომ 2023 წლის სექტემბრის ბოლოს ქუთაისის აეროპორტმა მემილიონე მგზავრს უმასპინძლა, რაც ერთი წლის ჭრილში, პირველი პრეცედენტია ” – აღნიშნა ლევან დავითაშვილმა.
ფრენები ქუთაისის საერთაშორისო აეროპორტიდან
დანიშნულების ადგილი | გამგზავრება | დაბრუნება | ავიაკომპანია | ბილეთების პოვნა |
---|---|---|---|---|
რომი | 22 იანვარი 2025 | 29 იანვარი 2025 | ფრენები 328 -დან | |
ათენი | 22 იანვარი 2025 | 31 იანვარი 2025 | ფრენები 199 -დან | |
ვარშავა | 29 დეკემბერი 2024 | 12 იანვარი 2025 | ფრენები 399 -დან | |
პარიზი | 4 მარტი 2025 | 8 მარტი 2025 | ფრენები 385 -დან | |
ბარსელონა | 20 მარტი 2025 | 2 აპრილი 2025 | ფრენები 459 -დან | |
მოსკოვი | 28 დეკემბერი 2024 | 23 იანვარი 2025 | ფრენები 429 -დან | |
მილანი | 21 იანვარი 2025 | 28 იანვარი 2025 | ფრენები 294 -დან | |
პრაღა | 24 დეკემბერი 2024 | 31 დეკემბერი 2024 | ფრენები 334 -დან | |
აბუ დაბი | 24 იანვარი 2025 | 28 იანვარი 2025 | ფრენები 356 -დან | |
დორტმუნდი | 20 იანვარი 2025 | 24 იანვარი 2025 | ფრენები 301 -დან | |
ბერლინი | 31 დეკემბერი 2024 | 7 იანვარი 2025 | ფრენები 449 -დან | |
ვენა | 27 დეკემბერი 2024 | 10 იანვარი 2025 | ფრენები 291 -დან | |
ლარნაკა | 24 იანვარი 2025 | 26 იანვარი 2025 | ფრენები 151 -დან | |
სტამბოლი | 4 მარტი 2025 | 9 მარტი 2025 | ფრენები 334 -დან | |
პოზნანი | 1 მარტი 2025 | 9 მარტი 2025 | ფრენები 407 -დან | |
მემინგენი | 31 დეკემბერი 2024 | 4 იანვარი 2025 | ფრენები 494 -დან | |
ბუდაპეშტი | 2 თებერვალი 2025 | 18 თებერვალი 2025 | ფრენები 218 -დან | |
ბრიუსელი | 22 იანვარი 2025 | 9 თებერვალი 2025 | ფრენები 295 -დან | |
სალონიკი | 17 იანვარი 2025 | 24 იანვარი 2025 | ფრენები 154 -დან | |
ვროცლავი | 8 იანვარი 2025 | 29 იანვარი 2025 | ფრენები 338 -დან | |
ფრანკფურტი | 17 იანვარი 2025 | 27 იანვარი 2025 | ფრენები 253 -დან | |
მინსკი | 3 თებერვალი 2025 | 9 თებერვალი 2025 | ფრენები 764 -დან | |
კატოვიცა | 31 დეკემბერი 2024 | 7 იანვარი 2025 | ფრენები 301 -დან | |
ვილნიუსი | 25 იანვარი 2025 | 28 იანვარი 2025 | ფრენები 315 -დან | |
ალმაატა | 28 იანვარი 2025 | 11 თებერვალი 2025 | ფრენები 603 -დან | |
ბარი | 13 იანვარი 2025 | 18 იანვარი 2025 | ფრენები 497 -დან | |
მადრიდი | 6 თებერვალი 2025 | 20 თებერვალი 2025 | ფრენები 632 -დან | |
კოპენჰაგენი | 5 მარტი 2025 | 9 მარტი 2025 | ფრენები 229 -დან | |
ასტანა | 6 იანვარი 2025 | 14 იანვარი 2025 | ფრენები 976 -დან | |
რიგა | 13 იანვარი 2025 | 13 იანვარი 2025 | ფრენები 608 -დან |
ვიცე-პრემიერმა ასევე ხაზი გაუსვა რამდენიმე მნიშვნელოვან გადაწყვეტილებას, რომლის მიხედვითაც, თბილისში დაგეგმილია ახალი საერთაშორისო აეროპორტის პროექტის აშენება, ასევე 50 000 მგზავრზე გათვლილი ახალი სამგზავრო ტერმინალისა და სანავიგაციო კოშკურის მშენებლობა თელავის აეროპორტში, ხოლო ქუთაისის აეროპორტში ახალი, 3.5 კმ. სიგრძის, ფართო ასაფრენ-დასაფრენი ზოლი აშენდება, რომელიც ნებისმიერი ზომის საჰაერო ხომალდს მოემსახურება.
ამასთან, აღსანიშნავია რომ თბილისის აეროპორტს ახალი ავიაკომპანიები შეემატა, როგორიცაა IndiGo და China Southern Airlines, რომლებიც ახალი მიმართულებით ფრენებს გვთავაზობს.