ფრენის კომპენსაცია 250 დან 600 ევრომდე მარტივად
ხშირად დასმული კითხვები
თუ ბოლო 3 წლის განმავლობაში ფრენასთან დაკავშირებით პრობლემა შეგქმნიათ, გაეცანით ხშირად დასმულ კითხვებს და გაიგეთ გეკუთვნით თუ არა ფრენის კომპენსაცია 600 ევრომდე.
როგორ უნდა მივიღოთ ფრენის კომპენსაცია?
ადამიანებს, რომლებიც ხშირად მოგზაურობენ, ერთხელ მაინც გამოუცდიათ ფრენის შეფერხებასთან დაკავშირებული პრობლემები, როგორიცაა: რეისის გადადება, დაგვიანება, გაუქმება ან უარი თვითმფრინავში ჩასხდომაზე, ბორტზე არასაკმარისი ადგილების გამო, ანუ ე.წ “ოვერბუქინგის” მიზეზით.
მნიშვნელოვანია, ყველა მოგზაურმა იცოდეს, რომ მათი უფლებები დაცულია და რომ შესაძლოა ეკუთვნოდეს ფრენის კომპენსაცია შექმნილი დისკომფორტისთვის. ევროკავშირის რეგულაცია 261/2004 შექმნილია იმისთვის, რომ დაიცვას მგზავრების უფლებები და უზრუნველყოს მათი სამართლიანი კომპენსაცია ავიაკომპანიის შეფერხებით გამოწვეული ზიანსთვის.
ვინ გასცემს ფრენის კომპენსაციას?
ფრენის კომპენსაციის გაცემას უზრუნველყოფს ავიაკომპანია, რომელიც პასუხისმგებელია ფრენის შეფერხებაზე.
რა შემთხვევაში მიიღება ფრენის კომპენსაცია?
ფრენის კომპენსაციის მიღება შესაძლებელია მაშინ, როცა ფრენის შეფერხება ხდება ავიაკომპანიის ბრალეულობით. იმისათვის, რომ ავიაკომპანიისაგან ფრენის კომპენსაციის მიღება მოხდეს, უნდა კმაყოფილდებოდეს შემდეგი ძირითადი პირობები:
- მგზავრი დანიშნულების ადგილზე ჩავიდა 3 ან მეტი საათის დაგვიანებით.
- ფრენა გაუქმდა ან გადაიდო, და ამის შესახებ ინფორმაცია ავიაკომპანიამ მინიმუმ ორი კვირით ადრე არ აცნობა მგზავრს.
- მგზავრმა უარი მიიღო თვითმფრინავში ჩაჯდომაზე, ბორტზე არასაკმარისი ადგილების გამო.
- რეისის შესრულებიდან არ არის გასული 2 წელი, ზოგ შემთხვევაში კი 3 წელი.
რამდენია ფრენის კომპენსაცია?
რეგულაციის მიხედვით, ფრენის კომპენსაციის ოდენობა გამოითვლება აეროპორტებს შორის მანძილის მიხედვით. ამასთან, აღსანიშნავია ის ფაქტიც, რომ ავიაბილეთების ღირებულება არ არის დაკავშირებული კომპენსაციის ოდენობასთან. შესაბამისად, მგზავრს შეუძლია თანხის მოთხოვნა დაბალბიუჯეტური ავიაკომპანიების ფრენებზეც კი.
- მოკლე მანძილის ფრენებზე 1500 კმ -მდე – 250 ევრო.
- საშუალო მანძილის ფრენებზე 1500-3500 კმ-მდე – 400 ევრო.
- შორი მანძილის ფრენებზე 3500 კმ-ზე მეტი – 600 ევრო.
როგორ უნდა მიიღოთ ფრენის კომპენსაცია?
ანაზღაურების მიღება FlyHelp.ge -ს დახმარებითაა შესაძლებელი. განცხადების შევსებისას საჭიროა მხოლოდ ბილეთის, პასპორტის, ელექტრონული ხელმოწერის და საკონტაქტო ინფორმაციის ატვირთვა. ფორმის მიღებისთანავე, უმოკლეს ვადებში მგზავრს უკავშირდება flyhelp – ის წარმომადგენლი, რათა დეტალურად გაეცნოს კონკრეტულ ქეისს. იმ შემთხვევაში, თუ კმაყოფილდება კომპენსაციის მოთხოვნისათვის აუცილებელ პირობები, დაუყოვნებლივ იწყება მგზავრის უფლებების დაცვა.
თუ კი ავიაკომპანია პასუხს გონივრულ ვადებში არ დააბრუნებს, ან უარს განაცხადებს ფრენის კომპენსაციაზე, Flyhelp უზრუნველყოფს მათთან კავშირს მანამ, სანამ მგზავრი არ მიიღებს კუთვნილ კომპენსაციას ან დასაბუთებულ პასუხს, რეისის შეფერხების საპატიო მიზეზებთან დაკავშირებით.
რა დრო სჭირდება კომპენსაციის მიღებას?
კომპენსაციის ვადების წინასწარ განსაზღვრა რთულია, ვინაიდან ეს დამოკიდებულია ავიაკომპანიაზე და უკუკავშირზე. ავიაკომპანიისგან პასუხის დაბრუნებას დაახლოებით 1-1,5 შეიძლება დასჭირდეს, ხოლო თანხის მიღება მათ მიერ განსაზღვრულ ვადებში ხდება.
რამდენია FlyHelp მომსახურების საფასური?
განაცხადის გაგზავნა, მისი დამუშავება და შესაბამისი პროცესების დაწყება უფასოა, მომსახურების საფასურს მგზავრი მხოლოდ იმ შემთხვევაში იხდის, თუ ავიაკომპანიამ კომპენსაციის მიღების შესახებ მოთხოვნა დააკმაყოფილა.
მიიღე ფრენის კომპენსაცია მარტივად, დაგვირეკე: 579 20 60 40