2024 წლის დასაწყისში საფრანგეთში ათასობით ფრენა გაუქმდება, რაც საჰაერო მოძრაობის კონტროლის სისტემის მოდერნიზაციის აუცილებლობითაა გამოწვეული. ცვლილებები გავლენას იქონიებს როგორც შიდა, ისე საერთაშორისო რეისებზე.
თუ თქვენ დაგეგმილი გაქვთ ან აპირებთ პარიზში გამგზავრებას, ან პარიზის გავლით სხვა დანიშნულების ადგილზე მოხვედრას, თვალყური უნდა ადევნოთ ფრენის სტატუსს და გაეცნოთ ავიაკომპანიების მიერ მოწოდებულ ინფორმაციას.
საერთო ჯამში, იანვარსა და თებერვალში დაგეგმილი 16 ათასზე მეტი რეისი გაუქმდება.
თბილისი პარიზი
გამგზავრება | დაბრუნება | ავიაკომპანია | ბილეთების პოვნა |
---|---|---|---|
24 დეკემბერი 2024 | 29 დეკემბერი 2024 | ავიაბილეთები 1 478 -დან | |
17 იანვარი 2025 | 21 იანვარი 2025 | ავიაბილეთები 1 307 -დან | |
11 თებერვალი 2025 | 18 თებერვალი 2025 | ავიაბილეთები 1 354 -დან | |
16 მარტი 2025 | 30 მარტი 2025 | ავიაბილეთები 864 -დან |
Air France -მა უკვე გამოაცხადა, რომ 4200-ზე მეტ მოკლე და საშუალო მანძილის ფრენას აუქმებს.
შეგახსენებთ, რომ თბილისის საერთაშორისო აეროპორტი -დან ავიაკომპანია Air France პირდაპირ ფრენას პარიზის ჩარლზ დე გოლის აეროპორტიში ახორციელებს. ხოლო ქუთაისის საერთაშორისო აეროპორტი -დან პირდაპირ ავიამიმოსვლას ავიაკომპანია Wizz Air -ი ასრულებს, რომელიც ბოვე ტილის აეროპორტის მიმართულებით დაფრინავს.
ქუთაისი პარიზი
გამგზავრება | დაბრუნება | ავიაკომპანია | ბილეთების პოვნა |
---|---|---|---|
24 დეკემბერი 2024 | 31 დეკემბერი 2024 | ავიაბილეთები 466 -დან | |
23 იანვარი 2025 | 30 იანვარი 2025 | ავიაბილეთები 448 -დან | |
8 თებერვალი 2025 | 11 თებერვალი 2025 | ავიაბილეთები 416 -დან | |
4 მარტი 2025 | 8 მარტი 2025 | ავიაბილეთები 385 -დან |
„სარემონტო სამუშაოების“ გამო, ფრანგულ და უცხოურ ავიაკომპანიებს, რომლებიც რეისებს პარიზში ახორციელებენ სთხოვეს, რომ 9 იანვრიდან 14 თებერვლამდე 20%-ით შეამცირონ ფრენების რაოდენობა დედაქალაქის საჰაერო ჰაბის აეროპორტებში – შარლ დე გოლი, ორლი, ბოვე და ლე ბურჟე. ავიაკომპანიები თავად გადაწყვეტენ აღნიშნულ პერიოდში რომელ ფრენებს არ განახორციელებენ.
საფრანგეთის საავიაციო ხელისუფლებამ საბოლოო გადაწყვეტილება მიიღო, რომ პარიზის აეროპორტებში ფრენის კონტროლის სისტემის მოდერნიზება დაწყებულიყო, რომელსაც 1970-იანი წლებიდან დიდი ცვლილებები არ განუცდია. ამიტომ, ადგილობრივ სპეციალისტებს ახლა სისტემის დაახლოებით 80%-ის შეცვლა უწევთ.