ვიცე-პრემიერის, ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრის ინფორმაციით, 2022 წელს, პანდემიამდელ წელთან შედარებით, საქართველოს აეროპორტებში მგზავრთნაკადის აღდგენის მაჩვენებელმა 85%, ხოლო რეისების აღდგენის მაჩვენებელმა 88% შეადგინა.
„2023 წლის საპროგნოზო მონაცემების თანახმად, ქუთაისის საერთაშორისო აეროპორტი წელს მგზავრების რეკორდულ ოდენობას – 1.5 მილიონზე მეტ მგზავრს მოემსახურება. ამასთან, მოსალოდნელია, რომ 2023 წლის განმავლობაში რეკორდულად ბევრ მგზავრს მოემსახურება ბათუმის საერთაშორისო აეროპორტი –ც, სადაც მგზავრთნაკადის ოდენობა 750,000-ს მიაღწევს.
აღსანიშნია, რომ 2023 წლის სექტემბრის ბოლოს ქუთაისის აეროპორტმა მემილიონე მგზავრს უმასპინძლა, რაც ერთი წლის ჭრილში, პირველი პრეცედენტია ” – აღნიშნა ლევან დავითაშვილმა.
ფრენები ქუთაისის საერთაშორისო აეროპორტიდან
დანიშნულების ადგილი | გამგზავრება | დაბრუნება | ავიაკომპანია | ბილეთების პოვნა |
---|---|---|---|---|
ვარშავა | 12 მარტი 2025 | 24 მარტი 2025 | ფრენები 244 -დან | |
რომი | 3 აპრილი 2025 | 10 აპრილი 2025 | ფრენები 412 -დან | |
სტამბოლი | 7 თებერვალი 2025 | 13 თებერვალი 2025 | ფრენები 275 -დან | |
პარიზი | 20 თებერვალი 2025 | 25 თებერვალი 2025 | ფრენები 365 -დან | |
ათენი | 19 მარტი 2025 | 26 მარტი 2025 | ფრენები 303 -დან | |
ბარსელონა | 11 აპრილი 2025 | 25 აპრილი 2025 | ფრენები 446 -დან | |
მილანი | 20 მარტი 2025 | 27 მარტი 2025 | ფრენები 345 -დან | |
ლარნაკა | 12 თებერვალი 2025 | 19 თებერვალი 2025 | ფრენები 140 -დან | |
მოსკოვი | 15 თებერვალი 2025 | 17 თებერვალი 2025 | ფრენები 522 -დან | |
პრაღა | 25 მარტი 2025 | 3 აპრილი 2025 | ფრენები 353 -დან | |
აბუ დაბი | 9 აპრილი 2025 | 13 აპრილი 2025 | ფრენები 342 -დან | |
პოზნანი | 15 მარტი 2025 | 22 მარტი 2025 | ფრენები 301 -დან | |
სალონიკი | 19 მარტი 2025 | 30 მარტი 2025 | ფრენები 161 -დან | |
ვენა | 5 მარტი 2025 | 7 მარტი 2025 | ფრენები 347 -დან | |
ბერლინი | 1 აპრილი 2025 | 8 აპრილი 2025 | ფრენები 336 -დან | |
ბუდაპეშტი | 16 თებერვალი 2025 | 20 თებერვალი 2025 | ფრენები 206 -დან | |
დორტმუნდი | 7 თებერვალი 2025 | 17 თებერვალი 2025 | ფრენები 495 -დან | |
მემინგენი | 13 თებერვალი 2025 | 18 თებერვალი 2025 | ფრენები 355 -დან | |
კატოვიცა | 4 მარტი 2025 | 29 მარტი 2025 | ფრენები 256 -დან | |
ბრიუსელი | 9 თებერვალი 2025 | 12 თებერვალი 2025 | ფრენები 290 -დან | |
მადრიდი | 26 თებერვალი 2025 | 2 მარტი 2025 | ფრენები 905 -დან | |
ფრანკფურტი | 7 თებერვალი 2025 | 10 თებერვალი 2025 | ფრენები 238 -დან | |
მინსკი | 18 თებერვალი 2025 | 26 თებერვალი 2025 | ფრენები 994 -დან | |
რიგა | 21 თებერვალი 2025 | 24 თებერვალი 2025 | ფრენები 378 -დან | |
ჰამბურგი | 3 მაისი 2025 | 10 მაისი 2025 | ფრენები 263 -დან | |
ვილნიუსი | 11 თებერვალი 2025 | 11 თებერვალი 2025 | ფრენები 902 -დან | |
ასტანა | 10 თებერვალი 2025 | 17 თებერვალი 2025 | ფრენები 543 -დან | |
ალმაატა | 18 მარტი 2025 | 25 მარტი 2025 | ფრენები 644 -დან | |
აკტაუ | 7 თებერვალი 2025 | 10 თებერვალი 2025 | ფრენები 436 -დან | |
სანკტ პეტერბურგი | 7 თებერვალი 2025 | 11 თებერვალი 2025 | ფრენები 745 -დან |
ვიცე-პრემიერმა ასევე ხაზი გაუსვა რამდენიმე მნიშვნელოვან გადაწყვეტილებას, რომლის მიხედვითაც, თბილისში დაგეგმილია ახალი საერთაშორისო აეროპორტის პროექტის აშენება, ასევე 50 000 მგზავრზე გათვლილი ახალი სამგზავრო ტერმინალისა და სანავიგაციო კოშკურის მშენებლობა თელავის აეროპორტში, ხოლო ქუთაისის აეროპორტში ახალი, 3.5 კმ. სიგრძის, ფართო ასაფრენ-დასაფრენი ზოლი აშენდება, რომელიც ნებისმიერი ზომის საჰაერო ხომალდს მოემსახურება.
ამასთან, აღსანიშნავია რომ თბილისის აეროპორტს ახალი ავიაკომპანიები შეემატა, როგორიცაა IndiGo და China Southern Airlines, რომლებიც ახალი მიმართულებით ფრენებს გვთავაზობს.