ვიცე-პრემიერის, ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრის ინფორმაციით, 2022 წელს, პანდემიამდელ წელთან შედარებით, საქართველოს აეროპორტებში მგზავრთნაკადის აღდგენის მაჩვენებელმა 85%, ხოლო რეისების აღდგენის მაჩვენებელმა 88% შეადგინა.
„2023 წლის საპროგნოზო მონაცემების თანახმად, ქუთაისის საერთაშორისო აეროპორტი წელს მგზავრების რეკორდულ ოდენობას – 1.5 მილიონზე მეტ მგზავრს მოემსახურება. ამასთან, მოსალოდნელია, რომ 2023 წლის განმავლობაში რეკორდულად ბევრ მგზავრს მოემსახურება ბათუმის საერთაშორისო აეროპორტი –ც, სადაც მგზავრთნაკადის ოდენობა 750,000-ს მიაღწევს.
აღსანიშნია, რომ 2023 წლის სექტემბრის ბოლოს ქუთაისის აეროპორტმა მემილიონე მგზავრს უმასპინძლა, რაც ერთი წლის ჭრილში, პირველი პრეცედენტია ” – აღნიშნა ლევან დავითაშვილმა.
ფრენები ქუთაისის საერთაშორისო აეროპორტიდან
დანიშნულების ადგილი | გამგზავრება | დაბრუნება | ავიაკომპანია | ბილეთების პოვნა |
---|---|---|---|---|
ვარშავა | 23 დეკემბერი 2024 | 2 იანვარი 2025 | ფრენები 349 -დან | |
რომი | 18 იანვარი 2025 | 25 იანვარი 2025 | ფრენები 271 -დან | |
პარიზი | 21 იანვარი 2025 | 28 იანვარი 2025 | ფრენები 412 -დან | |
პრაღა | 14 დეკემბერი 2024 | 20 დეკემბერი 2024 | ფრენები 814 -დან | |
მილანი | 23 იანვარი 2025 | 28 იანვარი 2025 | ფრენები 292 -დან | |
ბარსელონა | 21 იანვარი 2025 | 5 თებერვალი 2025 | ფრენები 436 -დან | |
აბუ დაბი | 30 ნოემბერი 2024 | 4 დეკემბერი 2024 | ფრენები 508 -დან | |
მოსკოვი | 1 დეკემბერი 2024 | 1 დეკემბერი 2024 | ფრენები 966 -დან | |
ათენი | 24 იანვარი 2025 | 27 იანვარი 2025 | ფრენები 186 -დან | |
ვენა | 7 თებერვალი 2025 | 14 თებერვალი 2025 | ფრენები 301 -დან | |
ბერლინი | 6 თებერვალი 2025 | 16 თებერვალი 2025 | ფრენები 285 -დან | |
დორტმუნდი | 17 თებერვალი 2025 | 21 თებერვალი 2025 | ფრენები 195 -დან | |
სტამბოლი | 6 დეკემბერი 2024 | 8 დეკემბერი 2024 | ფრენები 270 -დან | |
ლარნაკა | 15 იანვარი 2025 | 22 იანვარი 2025 | ფრენები 146 -დან | |
პოზნანი | 2 იანვარი 2025 | 7 იანვარი 2025 | ფრენები 298 -დან | |
ბუდაპეშტი | 1 იანვარი 2025 | 7 იანვარი 2025 | ფრენები 316 -დან | |
მემინგენი | 16 იანვარი 2025 | 25 იანვარი 2025 | ფრენები 203 -დან | |
ფრანკფურტი | 23 დეკემბერი 2024 | 17 იანვარი 2025 | ფრენები 246 -დან | |
მინსკი | 25 ნოემბერი 2024 | 8 დეკემბერი 2024 | ფრენები 745 -დან | |
კატოვიცა | 7 იანვარი 2025 | 11 იანვარი 2025 | ფრენები 302 -დან | |
ბრიუსელი | 27 ნოემბერი 2024 | 4 დეკემბერი 2024 | ფრენები 288 -დან | |
მადრიდი | 27 იანვარი 2025 | 31 იანვარი 2025 | ფრენები 475 -დან | |
სალონიკი | 21 თებერვალი 2025 | 26 თებერვალი 2025 | ფრენები 153 -დან | |
ალმაატა | 11 იანვარი 2025 | 14 იანვარი 2025 | ფრენები 442 -დან | |
ჰამბურგი | 1 დეკემბერი 2024 | 5 დეკემბერი 2024 | ფრენები 651 -დან | |
რიგა | 2 დეკემბერი 2024 | 6 დეკემბერი 2024 | ფრენები 389 -დან | |
ვილნიუსი | 7 დეკემბერი 2024 | 14 დეკემბერი 2024 | ფრენები 434 -დან | |
ბელგრადი | 4 თებერვალი 2025 | 8 თებერვალი 2025 | ფრენები 347 -დან | |
ამსტერდამი | 20 იანვარი 2025 | 26 იანვარი 2025 | ფრენები 625 -დან | |
ასტანა | 24 იანვარი 2025 | 3 თებერვალი 2025 | ფრენები 583 -დან |
ვიცე-პრემიერმა ასევე ხაზი გაუსვა რამდენიმე მნიშვნელოვან გადაწყვეტილებას, რომლის მიხედვითაც, თბილისში დაგეგმილია ახალი საერთაშორისო აეროპორტის პროექტის აშენება, ასევე 50 000 მგზავრზე გათვლილი ახალი სამგზავრო ტერმინალისა და სანავიგაციო კოშკურის მშენებლობა თელავის აეროპორტში, ხოლო ქუთაისის აეროპორტში ახალი, 3.5 კმ. სიგრძის, ფართო ასაფრენ-დასაფრენი ზოლი აშენდება, რომელიც ნებისმიერი ზომის საჰაერო ხომალდს მოემსახურება.
ამასთან, აღსანიშნავია რომ თბილისის აეროპორტს ახალი ავიაკომპანიები შეემატა, როგორიცაა IndiGo და China Southern Airlines, რომლებიც ახალი მიმართულებით ფრენებს გვთავაზობს.